fredag 21 september 2012

Rum 213

Boken handlar om en tjej som heter Elvira, hon ska på ett kollo.
Hon tycker att det ska bli jättekul.
När hon är framme vid kollot kommer ledaren Jennifer och frågar vad hon heter och berättar i vilket rum hon ska bo.
Jennifer säger att hon skulle bo i rum 213.
Under veckorna som hon är där märker hon att saker försvinner varje natt.
 Och vem är flickan med den vita klänningen som står i dörren om natten?

Författaren är Ingelin Angerborn
Boken har 195 sidor
Jag skulle ge boken 100/100
Jag rekommenderar att boken är från 10 år



Av: Mathilda SB,

4 kommentarer:

maja34 sa...

Den boken skulle jag jätte gärna vilja läsa väldigt bra inlägg

maja34 sa...

Den boken skulle jag jätte gärna vilja läsa väldigt bra inlägg

Unknown sa...

den boken skulle jag jätte gärna vilja läsa jätte bra inlägg!!!

Anonym sa...

nnnnnnnniiiiiiiccccccccceeeee